DiMi Opdrachten + Indeling

DEEN

Campagne

Ashley Jonk

Kevin Leeninga

Bastiaan Karregat

Ellin Bastas

Andrei Goleanu

Kayra Aytekin

Thomas van Poelgeest

Timothy Lundahl

DEEN

DEEN TV

Liam Borman

Melanie Houtman

Raj Parmessar

Amy Dekker

Dani Uiterwijk

Stan de Koning

Sam Eijking

Joren Timmer

CoolGames

HTML5 game (1)

Nina Postma

Yu Yan Brockhoff

Stijn Buth

Kyara Pool

Jordy Krul

Sven Gee

Sam de Valk

Jurre Nooij

CoolGames

HTML5 game (2)

Sven Bartels

Ricky Ferwerda

Yelena Hooijer

Ella Hofman

Jurrian Steman

Roy Baartscheer

Justus de Groot

Marleen de Ruijter

TwaanLab

E-Sports center

Jesse Hardeman

Thomas Boom

Sherman Babel

Joey Buis

Wietse Huitema

Lucien van Duijnhoven

Jur Bunschoten

Tijmen Stuijt

DEEN CAMPAGNE

Wervingscampagne DEEN Supermarkten

In de supermarkt wereld is het vinden van genoeg en goed personeel de laatste jaren steeds moeilijker geworden. Ambiteuse jongeren vinden het werken in de supermarkt niet uitdagend en interessant.

DEEN Supermarkten wil aan jongeren laten zien dat het werken in de supermarkt enorm veel ervaring geeft, uitdaging biedt en enorm interessant is.

DE OPDRACHT

Ontwikkel een (wervings)campagne voor DEEN Supermarkten die ambiteuse jongeren activeert voor het werken in de supermarkt. Daarnaast staan de opleidings- en doorgroeimogelijkheden binnen DEEN Supermarkt centraal.

De campagne moet zich vooral richten op het online benaderen van de doelgroep. Denk hierbij aan een online TV-serie, social media campagnes, websites en zelfs een app.

VEREISTEN

De campagne zal op zijn minst via drie platformen verspreid worden en behelst op zijn minst: één website of app, vierdelige videoserie én een social media campagne met minimaal 8 verschillende uitingen.

TARGETS

- DEEN Supermarkten onderzoeken

- Wervingscampagnes onderzoeken

- Campagne ideeen uitdenken + conceptplan maken

- Campagne conceptplan presenteren

- Campagne ontwikkelen

- Campagne uitrollen

DEEN TV

Wervingscampagne DEEN Supermarkten

Het online zichtbaar zijn voor een supermarkt is enorm lastig. Hoe werk je aan brand identity als supermarkt die een online doelgroep aan zich bind?

Albert Heijn heeft een geweldige manier gevonden om zijn klanten via online video's te interesseren voor hun bedrijf, producten en personeel. DEEN Supermarkten zou hetzelfde effect bij zijn klanten teweeg willen brengen zonder een kopie te worden van de Albert Heijn video campagne.

DE OPDRACHT

Onderzoek op welke manier DEEN interessante video én social content kan maken om zijn brand identity op internet te vergroten.

Ontwikkel een serie van 8 online video's die de start gaan zijn voor het online kanaal DEEN TV.

VEREISTEN

De video's hebben onderling een verband en vormen een serie of seizoen. De inhoud van de video's bepaal je naar aanleiding van onderzoek naar de doelgroep, trends en concurrentie. Voor deze opdracht ontwikkelen jullie minimaal 2 video's (van de 8) van 4-8 minuten en een passende DEEN.TV website.

TARGETS

- DEEN Supermarkten onderzoeken

- Online TV onderzoeken

- Concept content bedenken

- Concept content presenteren

- Video's produceren

- Serie online uitrollen

CoolGames HTML5 game

4-Player Game

Mobile en webgaming is één van de populairste gamevormen van het moment. Miljoenen gebruikers spelen tegelijkertijd games zoals Agar.io, Slither.io en Jewel Academy. Deze populariteit komt voort uit het snelle spel, fun en casual gaming tegen andere online spelers. Je kan simpel 3 minuten fun gamen, zonder teveel gedoe.

Het aanbod in deze webgames is enorm, toch zijn veel games een variant van een andere populaire game en niet uniek. Hierdoor wordt een grote doelgroep aan gamers over geslagen.

DE OPDRACHT

CoolGames wil onderzoek doen naar het aanbod in webgames en een unieke doelgroep aan zich binden. Hiervoor willen ze twee prototype games ontwikkeld hebben.

Normaal speel je tijdens web-multiplayer games in grote willekeurige groepen tegen onbekenden. CoolGames wil bekende gamers bewust bij elkaar brengen, zonder dat ze aan dezelfde tafel hoeven te zitten met 4-player mini-games.

In deze 4-player mini-games staat het korte casual speler centraal. Met 4 vrienden strijd je om een gezamenlijk doel of in je eentje voor de grote prijs.

VEREISTEN

Ontwikkel per team één prototype of demo voor een 4-player casual mini-game. De mini-games zijn bedoeld voor spelers die bewust tegen elkaar willen gamen. De games zullen dus moeten beschikken over een party-invite methode. (Voor prototype is party-invite nog niet essentiel)

TARGETS

- Mini games onderzoeken

- Mini games uitdenken + conceptplan maken

- Mini games conceptplan presenteren

- Mini games prototypes ontwikkelen

- Mini games prototypes testen

- Mini games uitwerken

TwaanLab E-Sports

Game event organiseren

Aankomende zomer opent er een E-Sport center in Purmerend. Het E-sport center zal gevestigd worden in de sporthal de Spinnekop.

E-sports is de snelst groeiende sport ter wereld. Dagelijks gamen er miljarden jongeren over de hele wereld, wekelijks zijn er tientallen toernooien waarin individuele spelers en teams jaarlijks duizenden tot miljoenen dollars verdienen. Echter is de wereld van het opzetten van E-sport centers en events nog redelijk onbegonnen terein in Europa.

DE OPDRACHT

Voor de zomer wil PurmerValley meerdere game events georganiseerd hebben. Deze events moeten georganiseerd worden in voor de zomer van 2019 en worden onder de naam TwaanLab E-sports georganiseerd.

Doelstelling van de game events is om het nieuwe E-Sport center H2O te promoten, testversies van gametoernooien te houden en doelgroep onderzoek.

VEREISTEN

Elke game event heeft zijn eigen doelgroep en game. Twee van de drie events moeten het uitgangspunt van competetief gaming hebben en één van de drie casual gaming.

Organiseer een game event dat twee dagen duurt. Op één dag zal er een gametoernooi georganiseerd worden, op de andere dag is er een casual game event. Voor het realiseren van het game event weekend moeten de volgende onderdelen ontwikkeld of gezocht worden: een E-sports website, mediakanaal + social media promotie, locatie, apparatuur, sponsoren en partners.

TARGETS

- Game Events conceptplan uitdenken

- Opzetten TwaanLab E-sports website - informatief + inschrijvingen

- TwaanLab E-Sports mediakanalen inrichten - promotie + streaming events

- Sponsoren zoeken - netwerken + presentatie (financiele/materiele sponsoren)

- Game Events organiseren

- Evaluatie verschillende events presenteren

Volg ons!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *