Ontdek jouw programmeer talent!

In de TwaanLab Code:Club ga je actief aan de slag met het ontdekken van jouw talent voor programmeren. Je leert werken met visuele programmeer talen zoals Scratch, bouw je mini apparaten met de Micro:bit, ontwikkel je robots met Lego Mindstorms of maak je super coole apps, games en websites.

Elke 10 weken krijg je een nieuw trainingsschema waarin een wekelijkse planning staat voor de aankomende lessen. Zo kunnen we in verschillende periodes werken aan meerdere projecten en krijg je als groep de mogelijkheid sturing te geven aan de inhoud van de lessen.

TwaanLab Code:Club, het ideale clubje voor technische denkers en wizzkids.

CODE:CLUB INFO

WANNEER

Woensdag

WANNEER

Woensdag

LEEFTIJD

8 - 16 jaar

LEEFTIJD

8 - 16 jaar

WAAR

Bibliotheek Purmerend, Waterlandlaan 40

WAAR

Bibliotheek Purmerend, Waterlandlaan 40

HOE VAAK

Wekelijks (uitgezonderd vakantie's*)

HOE VAAK

Wekelijks (uitgezonderd vakantie's*)

TIJD

Inloop 14:30 - 15:30
Les 15:30 - 17:00

TIJD

Inloop 14:30 - 15:30
Les 15:30 - 17:00

KOSTEN

€ 20,- Proefmaand (4 lessen, zelf kiezen en combineren)
€ 65,- Per club, per 10 lessen (10-wekelijkse trainingsserie)
€ 234,- Per club, per jaar (jaarlijks 40 lessen)
€ 20,- Proefmaand
(4 lessen, zelf kiezen en combineren)
€ 65,- Per club, per 10 lessen
(10-wekelijkse trainingsserie)
€ 234,- Per club, per jaar
(jaarlijks 40 lessen)

*In vakanties doen we speciale projecten. Leden krijgen 50% korting op deelname aan een vakantieworkshop

**Inschrijven tijdens een reeds gestart trainingstraject is mogelijk. Neem hiervoor contact op via info@twaanlab.nl

***TwaanLab is ingeschreven bij het Jeugd Cultuur Fonds. Komt u in aanmerking voor een bijdrage voor deelname? Neem dan contact op via info@twaanlab.nl

*In vakanties doen we speciale projecten. Leden krijgen 50% korting op deelname aan een vakantieworkshop

**Inschrijven tijdens een reeds gestart trainingstraject is mogelijk. Neem hiervoor contact op via info@twaanlab.nl

***TwaanLab is ingeschreven bij het Jeugd Cultuur Fonds. Komt u in aanmerking voor een bijdrage voor deelname? Neem dan contact op via info@twaanlab.nl

TRAININGSSCHEMA

SEP - NOV

WEEK: 1 - 6

DATA: 5/9, 12/9, 19/9, 26/9, 3/10, 10/10

GAME PROGRAMMEREN

DE BASIS

Leer de basisbeginselen van programmeren door het maken van een eigen computerspel. Je leert werken met begrippen zoals variabelen, functies en loops.

Afhankelijk van jouw leeftijd en/of ervaring in programmeren ga je aan de slag met de visuele programmeertaal Scratch of script je je eigen game in de programmeertaal van Apple, Swift.

WEEK: 7 -10

DATA: 17/10, 31/10, 7/11, 14/11

MICRO ELEKTRONICA

HARDWARE

Ga verder met programmeren door het maken van je eigen apparaten. Je eerder opgedane kennis van programmeren kan je ook inzetten voor het maken van alarmsystemen, rijdende robots of mediaboxen,

Je leert de basis van het aansluiten, uitlezen en programmeren van hardware zoals led-lampen en sensoren.

TRAININGSSCHEMA

NOVEMBER - JANUARI

– Games programmeren, het vervolg

– Sprites, maak je eigen karakters en achtergronden met Affinity Designer

– WordPress & Woocommerce, begin je eigen webshop

Volg ons!